Dziś porównuję model Marlin 5 2019 z jego poprzednikiem 2018. Pozytywne zmiany w treku marlin 5 2019 zaznaczę kolorem zielonym. Te elementy, które zostały wymienione na niższą grupę osprzętową w treku marlin 2018 podkreślę kolorem czerwonym. Mam nadzieję, że ta analiza wg mojej opinii wam się przyda. To co w dalszym ciągu zachwyca znaczę kolorem niebieskim.
Cena roweru Trek 2019
Jest dobrze cena względem rocznika 2018 została obniżona o 100zł. Cena kształtuje się na poziomie 1999zł. Myślę ,że rower Trek idealny dla chłopca na komunię – o tym pisałem tutaj. Rower ten zyskał bardziej sportową ramę, wewnętrzne prowadzenie linek oraz przykręcane chwyty kierownicy. Fajną sprawą jest zamontowana w tym rowerze (13,5″ oraz 15,5″) klamka hamulcowa z dźwignią o krótkim skoku co ułatwi obsługę hamulców naszym milusińskim.
Rower Trek porównanie roweru 2019/2018
Dane techniczne | |
Wyposażenie | |
To prawdziwy rower górski, który idealnie sprawdza się podczas codziennej jazdy kiedy chcesz dojechać z punktu A do B, a nawierzchnia się nie liczy. | |
Na mniejszych ramach (13,5- i 15,5-calowych) założyliśmy dźwignie o krótszym zakresie ruchu chwytu, dzięki którym osobom z mniejszymi dłoniami łatwiej i wygodniej hamować | |
Wyposażony jest w oddzielną dźwignię hamulca i manetkę przerzutki (rozwiązanie często stosowane w droższych rowerach górskich), więc możesz dopasować ich położenie dla komfortu | |
Dzięki mocowaniom na bagażnik i nóżkę łatwo dobrać akcesoria, a w efekcie traktować rower górski jak wytrzymałego towarzysza na regularne dojazdy | |
Jak każdy model w gamie Marlin, objęty jest dożywotnią gwarancją Treka | |
Opis | |
Masa | 17.5˝ – 14.56 kg / 32.1 lbs (z dętkami) |
Rama z widelcem | |
Rama | Alpha Silver Aluminium, wewnętrzne prowadzenie linek przerzutki wewnętrznej, sztycy regulowanej i hamulców, mocowanie hamulca na dolnej rurze widełek tylnych, mocowanie bagażnika i nóżki, geometria G2 w 29erach |
Zawieszenie przednie | SR Suntour XCE 28, sprężyna, wstępne naprężenie, geometria G2 z przesunięciem 51 mm na rowerach 29er, skok 100 mm (13,5: 80 mm skoku) |
Koła | |
Przednia piasta | Formula DC20 ze stopu aluminium |
Tylna piasta | Formula DC31 aluminiowa |
Obręcze | Bontrager Connection, dwuścienne, z 32 otworami |
Opony | Bontrager XR2, 29 x 2,20″ przód, 29 x 2,00″ tył (13,5 i 15,5: 27,5 x 2,20) |
Napęd | |
Manetki | Shimano Altus M310, 7-biegowe |
Przerzutka przednia | Shimano Tourney TY300 |
Przerzutka tylna | Shimano Tourney TY300 |
Korba | Shimano Tourney TY301, 42/34/24 |
Oś suportu | Uszczelniane łożysko maszynowe, 73mm |
Kaseta | Shimano TZ500, 14-28, 7-rzędowa |
Łańcuch | KMC Z51 |
Pedały | VP-536 nylonowe, platformowe |
Elementy | |
Siodełko | Bontrager Arvada |
Sztyca | Bontrager ze stopu aluminium, 2-śrubowe jarzmo, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm |
Kierownica | Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 720 mm (13,5: szerokość 690 mm) |
Mostek | Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, 7 st., kompatybilny z Blendr |
Uchwyty | Bontrager XR Endurance Comp |
Stery | Bezgwintowe 1–1/8”, częściowo maszynowe, pół-zintegrowane łożyska |
Zestaw hamulcowy | Hydrauliczne tarczowe Tektro HD-275 (13,5 i 15,5: Tektro HD-276 z dźwignią o krótkim skoku) |
Dane techniczne | |
Wyposażenie | |
To prawdziwy rower górski, który idealnie sprawdza się podczas codziennych dojazdów do pracy, na uczelnię, po prostu kiedy chcesz dojechać z punktu A do B, a nawierzchnia się nie liczy. | |
Z płaską górską kierownicą i hamulcami tarczowymi zachowujesz zawsze kontrolę, tak na szlaku, jak i poza nim. | |
Wyposażony jest w oddzielną dźwignię hamulca i manetkę przerzutki (rozwiązanie często stosowane w droższych rowerach górskich), więc możesz dopasować ich położenie dla komfortu | |
Dzięki mocowaniom na bagażnik i błotnik łatwo dobrać akcesoria, a w efekcie traktować rower górski jak wytrzymałego towarzysza na regularne dojazdy. | |
Opis | |
Masa | 17,5″ — 14,51 kg (z dętkami) |
Rama z widelcem | |
Rama | Aluminium Alpha Silver z częściowo zintegrowaną główką ramy, mocowania bagażnika i błotników, geometria G2 na ramach 29er |
Zawieszenie przednie | RST Gila, sprężyna, wstępne naprężenie, blokada mechaniczna, geometria G2 z przesunięciem 51 mm na rowerach 29er, 100 mm skoku (13,5″: 80 mm skoku) |
Koła | |
Przednia piasta | Formula DC20 ze stopu aluminium |
Tylna piasta | Formula DC27 ze stopu aluminium |
Obręcze | Bontrager Connection, dwuścienne, z 32 otworami |
Opony | Bontrager XR2, 29 x 2,20˝ przód, 29 x 2,00˝ tył (13,5 i 15,5-calowe: 27,5 x 2,20˝) |
Napęd | |
Manetki | Shimano Altus M310, 7-biegowe |
Przerzutka przednia | Shimano Tourney TY500 |
Przerzutka tylna | Shimano Tourney TY300 |
Korba | Shimano Tourney TY501, 42/34/24 |
Oś suportu | Uszczelniane łożysko maszynowe |
Kaseta | Shimano HG20, 12-32, 7-rzędowa |
Łańcuch | KMC Z51 |
Pedały | Wellgo nylonowe, platformowe |
Elementy | |
Siodełko | Bontrager Evoke 1 |
Sztyca | Bontrager SSR, 2-śrubowe jarzmo, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm |
Kierownica | Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm |
Mostek | Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, 7 st., kompatybilny z Blendr |
Uchwyty | Bontrager Satellite Plus, ergonomiczne |
Stery | Częściowo zintegrowany 1–1/8″ |
Zestaw hamulcowy | Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M285 |