Allant+ 8 2020 nowość charakterystyka
Wszystkie modele Allant plus 8 są wyposażone w najwyższej klasy ramę (hydroformowana rama z wbudowanym akumulatorem )umożliwiającą przyjęcie neutralnej pozycji podczas jazdy i posiadają silnik centralny Bosch Performance Line oraz wyjmowany zintegrowany akumulator Bosch PowerTube, 600 Wh.
Błotniki chronią suchość ubrań do pracy, a na bagażniku można z łatwością przewozić dodatkowy sprzęt. Napęd 10 rzędowy daje dużo możliwości podczas tripu.
Allant+ 8 2020.
Allant+ to najlepszy rower elektryczny dla rowerzystów, którzy chcą dojechać dalej i szybciej na estetycznym, komfortowym i wydajnym rowerze.
Rowery trek kolekcja 2020 Allant+ 8 cena
Sugerowana cena detaliczna w polskich sklepach rowerowych kształtuje się na poziomie 17999zł
pisałem o:
Rower Trek Allant+ 7 2020 elektryczny rower miejski marki Trek
Rower elektryczny miejski Trek Allant+ 8 specyfikacja:
Wyposażenie | |
Kolorowy kontroler Kiox wyświetla informacje dotyczące jazdy, nawiązuje łączność z urządzeniami obsługującymi technologię Bluetooth oraz ma wbudowane zabezpieczenie przed kradzieżą. | |
Napęd o dużej mocy oraz przemyślane rozwiązania sprawiają, że pozostawienie samochodu w garażu jest jeszcze przyjemniejszą i realną perspektywą | |
System ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem RIB (z ang. Removable Integrated Battery) wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: dzięki ukryciu w ramie jest chroniony, ale można go z łatwością wyjąć bez użycia narzędzi | |
Jest gotowy do jazdy, z dołączonymi akcesoriami takimi jak błotniki i światła zasilane z akumulatora | |
Zgodny z Range Boost — dodatkowym akumulatorem, który może podwoić zasięg roweru elektrycznego, dzięki czemu zajedziesz dalej, dotrzesz do bardziej odległej pracy i zmierzysz się z większymi przygodami. | |
Opis | |
Masa | L – 20,8 kg |
Rama z widelcem | |
Rama | Wysoce sprawna, hydroformowana rama roweru elektrycznego z wbudowanym akumulatorem (zgodnym z Range Boost) i osłoną Motor Armor, wewnętrznym prowadzeniem linek i przewodów, hamulcami tarczowymi post mount, hakami na oś 5 mm z zaciskiem QR |
Widelec | Sztywny widelec ze stopu aluminium Allant+, stalowa rura sterowa 1-1/8″, oś przelotowa 100 x 15 mm, mocowanie hamulca tarczowego post mount |
Koła | |
Przednia piasta | Bontrager z uszczelnionymi łożyskami, 32 otwory, oś przelotowa 15 mm ze stopu aluminium |
Tylna piasta | Piasta tylna uszczelniona Bontrager z łożyskami maszynowymi, 32 otwory, tarcza na 6 śrub, 5 mm zacisk QR |
Obręcze | Alex MD35, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, 35 mm szerokości, zawór Presta |
Opony | Bontrager E6 Hard-Case Lite, odblaskowa, stopka z drutu, 60 tpi, 27,5 x 2,4” |
Napęd | |
Manetki | Shimano Deore Rapid-Fire Plus, 10-biegowa |
Przerzutka tylna | Shimano Deore M6000, średni wózek, maks. zębatka 42T |
Korba | ProWheel ze stopu aluminium |
Oś suportu | ProWheel 40T, stalowa, z wąskimi/szerokimi zębami, z osłoną ze stopu aluminium |
Kaseta | Shimano HG500, 11-42, 10-rzędowa |
Łańcuch | KMC E10S |
Pedały | Pedał Bontrager Satellite City |
Elementy | |
Siodełko | Bontrager Commuter Comp , 165 mm szerokości |
Sztyca | Bontrager Approved, 31,6 mm, przesunięcie 8 mm |
Kierownica | Aluminiowe komfortowe |
Mostek | Bontrager Elite Blendr, wznios 7 stopni, obejma 31,8 mm, z mocowaniem na lampkę Supernova M99 |
Uchwyty | Bontrager Satellite Elite, ze stopu aluminium, z obejmą |
Stery | Zintegrowane FSA, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8”, dół 1,5” |
Zestaw hamulcowy | Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT200, post mount, tarcza 180mm |
Akcesoria | |
Bateria | Bosch PowerTube, 600 Wh |
Sterownik | Bosch Kiox z zabezpieczeniem antykradzieżowym |
Silnik | Bosch Performance Line CX, 75 Nm, 25 km/h |