Rower Trek Marlin 5 2019 dane techniczne, opinie, cena

Dziś porównuję model Marlin 5 2019 z jego poprzednikiem 2018. Pozytywne zmiany w treku marlin 5 2019 zaznaczę kolorem zielonym. Te elementy, które zostały wymienione na niższą grupę osprzętową w treku marlin 2018  podkreślę kolorem czerwonym. Mam nadzieję, że ta analiza wg mojej opinii wam się przyda. To co w dalszym ciągu zachwyca znaczę kolorem niebieskim.

rower_trek_Marlin_5_2019_Matte-Trek-Black-2

Cena roweru Trek 2019

Jest dobrze cena względem rocznika 2018 została obniżona o 100zł. Cena kształtuje się na poziomie 1999zł. Myślę ,że rower Trek idealny dla chłopca na komunię – o tym pisałem tutaj. Rower ten zyskał bardziej sportową ramę, wewnętrzne prowadzenie linek oraz przykręcane chwyty kierownicy. Fajną sprawą jest zamontowana w tym rowerze (13,5″ oraz 15,5″) klamka hamulcowa z dźwignią o krótkim skoku co ułatwi obsługę hamulców naszym milusińskim.

Rower Trek porównanie roweru 2019/2018

 

rower_trek_Marlin_5_2019_Matte-Trek-Black rower_trek_Marlin_5_2019_volt-green-dane-techniczne-cena-opinie

Dane techniczne
Wyposażenie
To prawdziwy rower górski, który idealnie sprawdza się podczas codziennej jazdy kiedy chcesz dojechać z punktu A do B, a nawierzchnia się nie liczy.
Na mniejszych ramach (13,5- i 15,5-calowych) założyliśmy dźwignie o krótszym zakresie ruchu chwytu, dzięki którym osobom z mniejszymi dłoniami łatwiej i wygodniej hamować
Wyposażony jest w oddzielną dźwignię hamulca i manetkę przerzutki (rozwiązanie często stosowane w droższych rowerach górskich), więc możesz dopasować ich położenie dla komfortu
Dzięki mocowaniom na bagażnik i nóżkę łatwo dobrać akcesoria, a w efekcie traktować rower górski jak wytrzymałego towarzysza na regularne dojazdy
Jak każdy model w gamie Marlin, objęty jest dożywotnią gwarancją Treka
Opis
Masa 17.5˝ – 14.56 kg / 32.1 lbs (z dętkami)
Rama z widelcem
Rama Alpha Silver Aluminium, wewnętrzne prowadzenie linek przerzutki wewnętrznej, sztycy regulowanej i hamulców, mocowanie hamulca na dolnej rurze widełek tylnych, mocowanie bagażnika i nóżki, geometria G2 w 29erach
Zawieszenie przednie SR Suntour XCE 28, sprężyna, wstępne naprężenie, geometria G2 z przesunięciem 51 mm na rowerach 29er, skok 100 mm (13,5: 80 mm skoku)
Koła
Przednia piasta Formula DC20 ze stopu aluminium
Tylna piasta Formula DC31 aluminiowa
Obręcze Bontrager Connection, dwuścienne, z 32 otworami
Opony Bontrager XR2, 29 x 2,20″ przód, 29 x 2,00″ tył (13,5 i 15,5: 27,5 x 2,20)
Napęd
Manetki Shimano Altus M310, 7-biegowe
Przerzutka przednia Shimano Tourney TY300
Przerzutka tylna Shimano Tourney TY300
Korba Shimano Tourney TY301, 42/34/24
Oś suportu Uszczelniane łożysko maszynowe, 73mm
Kaseta Shimano TZ500, 14-28, 7-rzędowa
Łańcuch KMC Z51
Pedały VP-536 nylonowe, platformowe
Elementy
Siodełko Bontrager Arvada
Sztyca Bontrager ze stopu aluminium, 2-śrubowe jarzmo, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm
Kierownica Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 720 mm (13,5: szerokość 690 mm)
Mostek Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, 7 st., kompatybilny z Blendr
Uchwyty Bontrager XR Endurance Comp
Stery Bezgwintowe 1–1/8”, częściowo maszynowe, pół-zintegrowane łożyska
Zestaw hamulcowy Hydrauliczne tarczowe Tektro HD-275 (13,5 i 15,5: Tektro HD-276 z dźwignią o krótkim skoku)

Dane techniczne
Wyposażenie
To prawdziwy rower górski, który idealnie sprawdza się podczas codziennych dojazdów do pracy, na uczelnię, po prostu kiedy chcesz dojechać z punktu A do B, a nawierzchnia się nie liczy.
Z płaską górską kierownicą i hamulcami tarczowymi zachowujesz zawsze kontrolę, tak na szlaku, jak i poza nim.
Wyposażony jest w oddzielną dźwignię hamulca i manetkę przerzutki (rozwiązanie często stosowane w droższych rowerach górskich), więc możesz dopasować ich położenie dla komfortu
Dzięki mocowaniom na bagażnik i błotnik łatwo dobrać akcesoria, a w efekcie traktować rower górski jak wytrzymałego towarzysza na regularne dojazdy.
Opis
Masa 17,5″ — 14,51 kg (z dętkami)
Rama z widelcem
Rama Aluminium Alpha Silver z częściowo zintegrowaną główką ramy, mocowania bagażnika i błotników, geometria G2 na ramach 29er
Zawieszenie przednie RST Gila, sprężyna, wstępne naprężenie, blokada mechaniczna, geometria G2 z przesunięciem 51 mm na rowerach 29er, 100 mm skoku (13,5″: 80 mm skoku)
Koła
Przednia piasta Formula DC20 ze stopu aluminium
Tylna piasta Formula DC27 ze stopu aluminium
Obręcze Bontrager Connection, dwuścienne, z 32 otworami
Opony Bontrager XR2, 29 x 2,20˝ przód, 29 x 2,00˝ tył (13,5 i 15,5-calowe: 27,5 x 2,20˝)
Napęd
Manetki Shimano Altus M310, 7-biegowe
Przerzutka przednia Shimano Tourney TY500
Przerzutka tylna Shimano Tourney TY300
Korba Shimano Tourney TY501, 42/34/24
Oś suportu Uszczelniane łożysko maszynowe
Kaseta Shimano HG20, 12-32, 7-rzędowa
Łańcuch KMC Z51
Pedały Wellgo nylonowe, platformowe
Elementy
Siodełko Bontrager Evoke 1
Sztyca Bontrager SSR, 2-śrubowe jarzmo, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm
Kierownica Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm
Mostek Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, 7 st., kompatybilny z Blendr
Uchwyty Bontrager Satellite Plus, ergonomiczne
Stery Częściowo zintegrowany 1–1/8″
Zestaw hamulcowy Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M285