Marlin 5 to gotowy na szlaki rower oraz do codziennej jazdy. Świetnie też sprawdzi się podczas codziennych przygód, tak na szlaku, jak i poza nim. Przedni widelec o 100 mm skoku, 21 biegów i mocowania na bagażnik oraz nóżkę czynią go idealnym wyborem dla zaczynających jazdę po szlakach, jak też wszystkich szukających wygodnego i stabilnego roweru na dojazdy do pracy o wytrzymałości prawdziwego roweru górskiego.
Rower Trek Marlin 5 2020
Marlin 5 czerpie z wieloletniego doświadczenia Treka w kolarstwie górskim, dzięki czemu spokojnie poradzi sobie z przygodami na szlakach. Lekka rama z Alpha Silver Aluminium z wewnętrznym prowadzeniem linek chroniącym je i poprawiającym estetykę roweru, 21 biegów, szeroki zakres przełożeń pozwalający zawsze znaleźć właściwe na dany teren, hydrauliczne hamulce tarczowe pracujące płynniej niż mechaniczne. Szeroka kierownica oraz profilowane chwyty zadowolą młodego adepta. Marli 5 na rok 2020 zyskał nowy kolor ” Teal ”
Rower Trek Marlin 5 2020 cena
Cena roweru nie uległa zmianie względem roku 2019 i nadal wynosi 1999zł
Rower Trek Marlin 5 2020 dane techniczne specyfikacja serwis opinie
Dane techniczne | |
Wyposażenie | |
To prawdziwy rower górski, który idealnie sprawdza się podczas codziennych dojazdów do pracy, na uczelnię, czy też po prostu kiedy chcesz dojechać z punktu A do B, a nawierzchnia się nie liczy. | |
Na mniejszych ramach (XS i S) założyliśmy dźwignie o krótszym zakresie ruchu chwytu, dzięki którym osobom z mniejszymi dłoniami łatwiej i wygodniej hamować | |
Wyposażony jest w oddzielną dźwignię hamulca i manetkę przerzutki (rozwiązanie często stosowane w droższych rowerach górskich), więc możesz dopasować ich położenie dla komfortu | |
Dzięki mocowaniom na bagażnik i nóżkę łatwo dobrać akcesoria, a w efekcie traktować rower górski jak wytrzymałego towarzysza na regularne dojazdy | |
Jak każdy model w gamie Marlin, objęty jest dożywotnią gwarancją Treka | |
Opis | |
Masa | M – 14.59 kg / 32.17 lbs (z dętkami) |
Rama z widelcem | |
Rama | Alpha Silver Aluminium, wewnętrzne prowadzenie linek, mocowanie hamulca tarczowego na dolnej rurze widełek tylnych, mocowanie bagażnika i nóżki, 135 x 5 mm QR |
Zawieszenie przednie | SR Suntour XCE 28, sprężyna, wstępne naprężenie, geometria G2 z przesunięciem 51 mm na rowerach 29er, skok 100 mm (13,5: 80 mm skoku) |
Frameset | |
Fork | SR Suntour XCE 28, coil spring, preload, 100mm travel (13.5: 80mm travel) |
Koła | |
Przednia piasta | Formula DC20 ze stopu aluminium |
Tylna piasta | Formula DC31 aluminiowa |
Obręcze | Bontrager Connection, dwuścienne, z 32 otworami |
Opony | Bontrager XR2, 29 x 2,20″ przód, 29 x 2,00″ tył (13,5 i 15,5: 27,5 x 2,20) |
Napęd | |
Manetki | Shimano Altus M310, 7-biegowe |
Przerzutka przednia | Shimano Tourney TY300 |
Przerzutka tylna | Shimano Tourney TY300 |
Korba | Shimano Tourney TY301, 42/34/24 |
Oś suportu | Uszczelniane łożysko maszynowe, 73 mm |
Kaseta | Shimano TZ500, 14-28, 7-rzędowa |
Łańcuch | KMC Z51 |
Pedały | VP-536 nylonowe, platformowe |
Elementy | |
Siodełko | Bontrager Arvada |
Sztyca | Bontrager ze stopu aluminium, 2-śrubowe jarzmo, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm |
Kierownica | Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 720 mm (13,5: szerokość 690 mm) |
Mostek | Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, 7 st., kompatybilny z Blendr |
Uchwyty | Bontrager XR Endurance Comp |
Stery | Bezgwintowe 1–1/8”, częściowo maszynowe, pół-zintegrowane łożyska |
Zestaw hamulcowy | Hydrauliczne tarczowe Tektro HD-275 (13,5 i 15,5: Tektro HD-276 z dźwignią o krótkim skoku) |