Najsilniejsza maszyna z rodziny X Caliber na rok 2021. Trek X-Caliber 9 to nadal hardtail MTB do XC stworzony do szybkości, wydajności i zwinności. . Świetnie też sprawdzi się podczas codziennych przygód, tak na szlaku, jak i poza nim. W tym roku otrzymał świeży wygląd dzięki nowej ramie, odświeżonej grafice oraz wewnętrznemu prowadzeniu linek. Model X-caliber 9 oferuje teraz więcej dzięki znacznie lepszemu osprzętowi. W X-Caliber 9 na rok 2021 oferuje doskonałą wartość dzięki napędowi SRAM o szerokim zakresie przełożeń.
X-Caliber to wysokiej jakości rower górski do XC, najlepszy w swojej klasie na singlach i długich trasach XC. Ma lekką ramę aluminiową, wysokiej jakości części i więcej zastosowań niż szwajcarski scyzoryk. Bez względu na to, czy wybierasz się na lokalne wyścigi XC, czy łapiesz ostatnie promyki słońca po pracy, ten rower zapewni Ci szybkość i wydajność na najlepsze dni na szlaku.
Rower Trek X-Caliber 9 2021
- To świetny rower dla kogoś, kto zaczyna poważnie angażować się w wyścigi: wysokiej klasy części do XC na wyjątkowej ramie, a jednocześnie zostanie Ci dość kasy na wejścia
- Nie ma to jak cichy rower: przerzutka tylna ze sprzęgłem ogranicza uderzenia łańcuchem, nawet w trudnym terenie
- Rama jest w pełni zgodna z wyższej klasy częściami, na przykład wyścigowymi kołami i sztycą regulowaną, jeśli kiedykolwiek zechcesz usprawnić swoją maszynę
- Dzięki zdalnie sterowanej blokadzie możesz zablokować amortyzator na płaskich odcinkach bez zdejmowania rąk z kierownicy
- Napęd 1x zapewnia połączenie szerokiego zakresu przełożeń z prostotą obsługi pojedynczą manetką
X-caliber 9 czerpie z wieloletniego doświadczenia Treka w kolarstwie górskim, dzięki czemu spokojnie poradzi sobie z przygodami na szlakach doskonałym wyborem do cross country.
Rower Trek X-Caliber 9 2021 cena
Cena roweru uległa zmianie względem roku 2020 i teraz wynosi 5899zł. Rower ten jest dostępny w sprzedaży stacjonarnej w polskich salonach rowerowych. Nowość 2021 w nowych kolorach

Rower Trek X-Caliber 9 2021 dane techniczne specyfikacja serwis opinie
Rama | Alpha Gold Aluminium, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek przerzutek i sztycy regulowanej, mocowanie na bagażnik i nóżkę, Boost141, 5 mm QR |
---|---|
*Widelec | Size: XS RockShox Judy Silver, Solo Air, TurnKey remote lockout, tapered steerer, Boost110, 15mm Maxle, 80mm travel |
Size: S RockShox Judy Silver, Solo Air, TurnKey remote lockout, tapered steerer, Boost110, 15mm Maxle, 100mm travel |
|
Size: M , L , XL , ML , XXL RockShox Judy Silver, sprężyna SoloAir, zdalna blokada TurnKey, zwężana rura sterowa, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 100 mm skoku |
|
Dźwignia zawieszenia | RockShox PopLoc |
Maks. kompatybilny skok widelca | 120mm (XS: 100mm) |
Koła
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost141, 5 mm zacisk QR |
*Obręcz | Size: XS , S , M , L , XL , ML , XXL Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór Presta |
Size: XS , S , M , L , XL , ML , XXL Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, 23 mm szerokości, zawór Presta |
|
Szprychy | 15 g, ze stali nierdzewnej |
*Opona | Size: XS , S Bontrager XR3 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 27,5×2,20” |
Size: M , L , XL , ML , XXL Bontrager XR3 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 29 x 2,20″ |
|
Maks. rozmiar opon | 27.5×2.80″ or 29×2.40″ |
Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek, maks. zębatka 51T |
---|---|
*Korba | Size: XS , S Shimano MT611, zębatka 30T ze stali, pająk ze stopu aluminium, Boost, 170 mm długości |
Size: XS , S Shimano MT610, 30T steel ring, Boost (52mm chainline), 170mm |
|
Size: M , L , XL , ML , XXL Shimano MT611, zębatka 30T ze stali, pająk ze stopu aluminium, Boost, 175 mm długości |
|
Size: M , L , XL , ML , XXL Shimano MT610, zębatka stalowa 30T, Boost, 175 mm |
|
Wkład suportu | Shimano SM-BB52, 73 mm, gwintowany z zewnętrznym łożyskiem |
Kaseta | Shimano SLX M7100, 11-51, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Maks. wielkość zębatki | 32T |
Komponenty
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Size: XS , S Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm |
Size: M Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 360 mm |
|
Size: L , XL , ML , XXL Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 400 mm |
|
*Kierownica | Size: XS Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 690 mm |
Size: S , M , L , XL , ML , XXL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 720 mm |
|
Chwyty | Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
*Wspornik kierownicy | Size: XS , S Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości |
Size: M Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
|
Size: L , ML Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości |
|
Size: XL , XXL Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
|
Stery | Półzintegrowane, uszczelniane łożyska maszynowe, miski ze stopu aluminium, góra 1-1/8″, dół 1,5 |
*Hamulec | Size: XS , S , M , L , XL , ML , XXL Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT410 |
Size: XS , S , M , L , XL , ML , XXL Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT401, zacisk MT400 |
|
*Tarcza hamulcowa | Size: XS , S , M , L , XL , ML , XXL Shimano RT56, 180 mm, na 6 śrub |