Rower Trek X-Caliber 9 to nadal hardtail MTB do XC stworzony do szybkości, wydajności i zwinności. . Świetnie też sprawdzi się podczas codziennych przygód, tak na szlaku, jak i poza nim. W tym roku otrzymał świeży wygląd dzięki nowej ramie, odświeżonej grafice oraz wewnętrznemu prowadzeniu linek. X-Caliber 9 jest wyposażony w najnowszy napęd Shimano SLX/XT 1×12. Oferuje bardzo szeroki zakres przełożeń i gładką zmianę biegów. Ten model ma również obręcze przystosowane do zastosowania bezdętkowego.
Rower Trek X-Caliber 9 2020
X-caliber 7 czerpie z wieloletniego doświadczenia Treka w kolarstwie górskim, dzięki czemu spokojnie poradzi sobie z przygodami na szlakach doskonałym wyborem do cross country.
Rower Trek X-Caliber 9 2020 cena
Cena roweru uległa zmianie względem roku 2019 i teraz wynosi 5199zł . Rower ten jest dostępny w sprzedaży stacjonarnej w polskich salonach rowerowych. Nowość 2020 w nowych kolorach Kolor:
Rower Trek X-Caliber 9 2020 dane techniczne specyfikacja serwis opinie
Dane techniczne | |
Wyposażenie | |
To świetny rower dla kogoś, kto zaczyna poważnie angażować się w wyścigi: wysokiej klasy części do XC na wyjątkowej ramie, a jednocześnie zostanie Ci dość kasy na wejścia | |
Nie ma to jak cichy rower: przerzutka tylna ze sprzęgłem ogranicza uderzenia łańcuchem, nawet w trudnym terenie | |
Rozstaw piasty przedniej i tylnej Boost umożliwia przejście na wysokiej klasy koła | |
Rura podsiodłowa 31,6 mm pozwala założyć regulowaną sztycę, jeśli zechcesz zmierzyć się z trudniejszym terenem | |
Rama z widelcem | |
Rama | Alpha Gold Aluminium, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek przerzutek i sztycy regulowanej, mocowanie na bagażnik i nóżkę, Boost141, 5 mm QR |
Widelec | RockShox Judy Silver, sprężyna SoloAir, zdalna blokada TurnKey, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 80 mm skoku |
Zawieszenie przednie | RockShox Judy Silver, sprężyna SoloAir, zdalna blokada TurnKey, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 80 mm skoku |
Koła | |
Przednia piasta | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Tylna piasta | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost141, 5 mm zacisk QR |
Obręcze | Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór Presta |
Opony | Bontrager XR3 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 29 x 2,20” |
Napęd | |
Manetki | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek, maks. zębatka 51T |
Korba | Shimano MT610, zębatka stalowa 30T, Boost |
Oś suportu | Shimano SM-BB52, 73 mm, gwintowany z zewnętrznym łożyskiem |
Kaseta | Shimano SLX M7100, 10-51, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Pedały | VP-536 nylonowe, platformowe |
Elementy | |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny stalowe |
Sztyca | Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm |
Kierownica | Bontrager ze stopu, 31,8 mm, wznios 5mm |
Mostek | Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni |
Uchwyty | Bontrager XR Trail Comp, z obejmą |
Stery | Półzintegrowane, uszczelniane łożyska maszynowe, miski ze stopu aluminium, góra 1-1/8″, dół 1,5 |
Zestaw hamulcowy | Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT401, zacisk MT400 |