SL-M9100-R Dźwignia przerzutki RAPIDFIRE PLUS


XTR_M9100

Po 27 lat badań firma SHIMANO wróciła do korzeni, wprowadzając najdoskonalsze komponenty do wyścigów MTB. Zaprojektowane dźwignie przerzutki XTR, by sprostać najwyższym wymaganiom wyścigów górskich dzięki niedościgłej wydajności i bezkonkurencyjnemu doświadczeniu. Nowa seria XTR M-9100 to najbardziej uniwersalna grupa do wyścigów XC i enduro oraz maratonów.

SL-M9100-R Dźwignia przerzutki RAPIDFIRE PLUS (prawa manetka tył XTR) w nowej wersji jest o 20% szybszy dostęp do dźwigni oraz o 35% mniejsza siła potrzebna do zmiany przełożeń (w porównaniu z M9000). Nowa odsłona dźwigni przerzutki XTR SL-M9100-R zapewnia szybszy dostęp do dźwigni i lekkie działanie mechanizmu pozwalają rowerzyście skoncentrować się na jeździe.

-Większa elastyczność i zoptymalizowany układ kokpitu.

-Konwerter 12-/11-rzędowy

-Waga: 117g

SL-M9100-R-dzwignia-przerzutki-tyl-xtr-najnowsza

Technologie:

 

2way_release_2 

Dźwignia zwalniająca w układzie RAPIDFIRE PLUS jest często nazywana spustem, ponieważ operuje się nią tak jak pistoletem — przez pociągnięcie w kierunku chwytu. Dźwignią zwalniającą układu z RAPIDFIRE PLUS z grup od SHIMANO ALIVIO do XTR 2019 można operować w taki sam sposób, lecz dodano również możliwość zrzucenia przełożenia przez naciśnięcie kciukiem.

 

System zmiany przełożeń INSTANT RELEASE eliminuje dwustopniową zmianę „kliknij i puść”, do której jesteśmy przyzwyczajeni. System zmiany przełożeń INSTANT RELEASE pozwala na zwalnianie linki natychmiast po naciśnięciu dźwigni, co skutkuje najszybszą możliwą zmianą przełożenia. Niezależnie od tego, czy jest to zmiana na wyższe przełożenia przy tylnej przerzutce Top Normal czy na niższe przy tylnej przerzutce Low Normal, szybsza zmiana to zawsze lepsza zmiana.

 

W poprzednich systemach przełożenia bieg zmieniało się szybciej w jedną stronę niż w drugą. Wybór między systemem Low Normal a Top Normal zawsze oznaczał poświęcenie szybkości zmiany przełożenia w jedną stronę.Teraz dzięki systemowi zmiany kilku przełożeń można zmienić dwa przełożenia jednym ruchem. Rezultat: najszybsza możliwa zmiana biegu w obu kierunkach, bez względu na typ tylnej przerzutki.